I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Marie - 25 januari 2015 22:38

 


Jag tog och beställde mina örhängen härifrån.

Av Marie - 25 januari 2015 20:37

Jag har nästan hunnit i fatt alla mina serier nu i helgen, jag har något kvar men jag ändå rätt nöjd och jag är även snart klar med första delen av mitt rum. Och det känns bra att ha kommit igång. Fast det är inte det enda, jag har även beställt ett par örhängen som jag såg sent i höstas och under rätt länge så visste jag inte hur jag skulle få tag i dem, men så äntligen så fann jag adressen. De är rätt minimalistiska, tidlösa och enkla - precis som jag vill ha dem.

Sen finns det en person i en av serierna som jag följer - The flash som jag inte gillar. Han är skum och gör allt för att du ska tror att han är någon som han inte är, utan en falsk person. Gillar inte såna person, även fast det bara är på låsas. Tog dock och laddade ner appen som Estée pratade om i sin senaste vlog, och det är rätt roligt att spela mot okända personer. Specielt om det är inom något som man kan. Sen går det lite sisådär, visa saker förstår jag inte vad de syftar på. Jag kan inte allt på engelska.


Annars har jag även läst ett helt kapitel ur Shantaram. Får se om jag hinner läsa ytterliggare ett kapitel innan jag somnar? Men innan dess så kanske jag tar och uppdaterar min vårgarderob lite grann. Hittade en rabattkod som går ut vid midnatt. Får nog ta och rensa ut lite mer av det jag inte använder av mina kläder. Sen såg jag ett sätt att vika kläder så att man spara plats, genom att vika kläderna i flera steg så det tar mindre plats. Jag blev just klar med två stycken men det tar lite längre tid än det man alltid brukar göra.

Av Marie - 25 januari 2015 19:31

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards