I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 14 januari 2015

Av Marie - 14 januari 2015 23:08

Såg klart säsong 1 av Scandal som består av 7 avsnitt, nu är jag rätt sugen på säsong 2. Nu har jag hittat att prylen som jag trodde bara var till utförsäljning till och med igår fortfarande går att köpa till samma pris. Funderar på att uppgradera min kamera lite gran, skillnaderna är att man ser mer direkt vad som händer än vad man kan göra med min plus att det är större sensor. Annars sitter jag och tittar på Unforgettable, tänker nog ta och titta på Scandal lite senare. Det finns säkert ett par andra saker som borde göras imorgon, och så tog jag och skrev några rader i min bok idag men inte tillräckligt mycket som jag hade tänkt. Jag blev trött och sedan har jag sysslat med annat än att sätta mig ner och bara skriva in det jag har i min lilla anteckningbok som börjar bli full med noteringar som jag ännu inte har hunnit föra in i open office än. Får se om jag får lite tid över imorgon eller i helgen, då hade jag tänkt ta och skriva in det jag har innan jag glömmer bort vart det ska vara i handlingen. Men tills dess ska jag se om jag inte tar och skiver ner lite mer.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards