I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Marie - 20 januari 2015 19:44

Ser ett nytt avsnitt av Tyst vittne, har bara ett par dagar på mig och det finns fler avsnitt att se efter denna. Hittade ett par fina vårkläder, förutom de som finns på rean. Men det var en hel del snyggt som de har fått in/designat. Får se om det blir något nytt? Annars så har jag börjat plocka undan och slänga saker, blir nog inte klar idag men nu har jag i alla fall börjat. Får se hur lång tid det tar, men jag hoppas att jag är klar senast imorgon. Det känns både skönare ju fortare man är klar, sen har jag även upptäckt att det blir dammigt fortare om man inte städar undan under samma dag. Sen finns de ett par av sakerna som jag aldrig tog och gjorde igår. Och jag har tänkt att i alla fall göra en sak innan jag somnar, då kanske jag kan släppa några av tankarna som annars brukar fara runt och göra det svårt att somna. Det är nästan lättare att få sova när man är riktigt trött så man inte orkar tänka alls. Nu har jag lite kvar av Tyst vittne innan det är dags att göra något annat.

Av Marie - 20 januari 2015 18:21

Sitter och kollar på konserten som jag inte såg mycket av utan satt och lyssnade till, då dem runt mig stod mer än 1,5 timma av konserten. Är det så här den såg ut? Känns lite konstigt att sitta och titta på den nu och inse att det är lite över 10 månader sedan...



 

Detta är vad jag minns/såg från den konserten.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards