I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 17 januari 2015

Ny

Av Marie - 17 januari 2015 19:21

Av Marie - 17 januari 2015 18:19

Håller på att  sortera in mina cd skivor i fodralen som jag fick till julklapp, tyckte det var roligare städning än att börja med det andra. Är lite arg och våldsam, vilket krävs när och om man ska orka öppna upp fodralen - där låtlistan finns. Och jag har kommit en bit på vägen, över 10 cd skivor så här långt. Medan jag tittar på Arrow, något måste man underhålla sig med. Kan ju alltid ta julsakerna som jag har kvar när jag är klar med att sortera in och minimera mina saker som finns framme. Får se hur mycket jag hinner till Stjärnorna på slottet börjar?? Kanske att jag hinner sortera klart och ta bort julsakerna och kanske hinner skriva in lite matrial innan midnatt? Det borde gå att göra lite av det i alla fall. Safira är fortfarande livrädd, hon går nu bara ut om man följer med. Jag tror snart att jag är klar för idag med mitt sorterande, jag har hittat tomma fodral, saknar ett par cd skivor. Eller så fortsätter jag en liten stund till, för att se om jag kan hitta MX av Coldplay.

Av Marie - 17 januari 2015 16:43

Inte min dag när jag upptäcker att jag inte har någon att ringa. Alla nummren i luren är ju inte inlagda då det ligger på det gamla sim kortet, den paniken när jag inte tror att jag kan komma åt nummren längre. Kunde dock andas ut två minuter senare efter ha satt på min gamla mobil. Dock blev det inte så många nummer som flyttades över, för jag vet inte om de är aktiva längre?? Tidigare var de få, nu är det ännu färre.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards