I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 19 januari 2015

Av Marie - 19 januari 2015 21:23

Jag sitter och tittat på slutet av Tyst vittne som jag började kolla på igår, men den är ju nästan 140 minuter varje avsnitt så orkade jag inte se hela. Även fast det är ett väldigt intressant serie. Jag tog och läste ett par sidor lite tidigare ikväll, så nu har jag kommit till kapitel 5, sen att det är 35 kapitel känns inte riktigt som att jag kommer hinna ikapp inom 16 dagar utan det känns som att jag får ta och låna om boken för att kunna läsa ut hela boken innan lånetidens slut. Annars kan man titta på Good Wife och sortera undan lite. Nu har jag sett klart Good Wife och jag har även sorterat klart bland mina album, så nu känner mig lite lättare mer färre dammiga album som ligger och skräpar, har ingen stereo än. Det finns så mycket att lära sig eller sätta sig in i. Förstärkare är till för ?? Subwofer är inte det samma sak???, så jag har gett upp och lyssnar bara via iTunes eller iPoden, då jag vill vänta tills jag har bestämt mig istället för att ångra mig senare.

Och julen är nu helt bortsädad, vilket betyder att det finns ett par saker imorgon som jag inte behöver ägna mig åt. Nu ska jag ta och göra lite annat, som jag hade tänkt ägna mig åt idag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards