I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Marie - 1 september 2009 19:02

Jag funderar på att ta och städa upp i ett skåp för att kunna ha lite av mina linne saker där, min påslakan, örngott börjar ta för stor plats i vårt gemensamma linneskåp, så man hittar nästan ingenting. Hoppas resultatet kommer att bli bra. Så man ser en skillnad i skåpet...

Annars hade jag tänkt se en film med mamma om en stund. Sitter och funderar mellan två olika filmer, får se vilken det blir? Sen får jag se om det finns tid över att dansa en stund, får ju annars ont i höften av för lite rörelser. Sen får jag nog ta och städa en annan dag, det är på tiden, men det känns bara rörigt att städa på två olika platser samtidigt. Sen får jag se vad som händer imorgon, kanske tar jag och åker ner och uträttar lite ärenden imorgon? Jag såg någa snygga värmeljushållare som jag ska slå till på? Sen finns det alltid nått att titta på i bokhandeln innan man åker hem igen. Sen funderar jag på en sak eller två, får nog ta och bestämma mig snart... Vissa saker känns det inte som man kan vänta med, för alltid.

Av Marie - 1 september 2009 16:04

Hypnotisören av Lars Kepler

Till dess din vrede upphör av Åsa Larsson

Inte ens det förlutna av Anna Jansson

börjat på Den orolige mannen av Henning Mankell


Ljudbok: Män som hatar kvinnor av Stig Larsson

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards