I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Marie - 24 september 2009 23:27

Idag var en intressant dag, först sken solen, sen kom en kraftig regnskur och så kom solen tillbaka. Men det är nog det största drastiska som har hänt idag, att man blev blöt men jag njöt en stund när solen visade sig, det märks verkligen att man börjar skiljas från solen nu, och går in i en mörk tråkig period, som gör den ännu tråkigare - att solen fattas. Men det finns inte mycket man kan göra åt det är jag rädd, men vad man däremot kan göra något åt är att ta och städa igen. Jag som inte ens tycker det är roligt, får se om jag även hinner med ett besök ner till centrum också, innan helgen är förbi - igen. Annars ska jag försöka komma in i boken som jag läser just nu, för tillfället går det inte så bra och jag minns bara några stycken här och där vilket är frustrerande när man är tvungen att backa och läsa om igen. Min konsentration var mycket bättre innan min katt dog, hoppas att jag hittar tillbaka till den snart igen, för så mycket som jag saknar min katt så saknar jag känslan av att varje bok inte kändes som ett maraton att ta sig igenom. Men snart ska jag nog ta och göra mig lite te, innan jag tar och fortsätter en stund med att titta på Gossip Girl innan jag tar och går och lägger mig.

Av Marie - 24 september 2009 00:36

Just nu så gör jag lite bägge och, jag handlar pocket och en del på bokrea, men sen lånar jag böcker som mina föräldrar köper under året, redan äger och inhandlar på bokrean. För stunden lånar jag inte på något bibliotek, pga mögel i lokalen, då jag tycker att det är jobbigt att vistas i mögliga lokal pga att det blir rätt jobbigt att andas. Men jag ska nog återgå till att låna lite på biblioteket igen, nästa år, då det har fått nyare (och hoppningsvis) mögelfria lokaler.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards