I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Marie - 6 september 2009 22:35

Min katt mår lite bättre idag, anfallen håller inte i lika länge men hon verkar få dem lite oftare idag än igår. Jag hoppas att anfallen ska gå över när hon har fått sin sista pencillin tablett om några dagar. Annars har jag under ett par dagar nu tagit och läst lite mer i Den otrolige mannen av Henning Mankell, det är lite mindre än 200 sidor kvar och det är frustrerande att den inte är lika lättläst som vanligt. Det är som jag inte riktigt är intresserad till 100 % av att läsa och det gör att det tar ännu längre tid innan boken blivit utläst, hoppas det går lättare att läsa sen? Annars ska jag nog ta och titta lite på förhäxad strax, och imorgon ska jag nog ta och dansa lite igen, jag har blivit alldeles för stel i mina leder igen. Annars får jag se, vad som händer i veckan... Förutom att Bsb kommer hit, förstås.

Av Marie - 6 september 2009 21:59

Tydligen har de nu intagit Zürich,Schweiz under sina vingar. De börjar komma närmare och närmare Sverige. Får se när de har hittat hit, men det borde vara vilken dag som helst nu. Kan knappt vänta... De kommer hit på fredag den 11 september.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards