I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Marie - 14 september 2009 23:57

Nu är jag riktigt trött, det känns nästan inte som jag har gjort något annat idag, i alla fall inte ikväll. Jag har läst lite till på Tre sekunder idag och det går sakta men säkert framåt, men det går fortfarande inte att läsa i min vanliga hastighet och jag vet inte om det beror på att jag inte kan konsentrera mig i tillräckligt långa perioder eller om det fortfarande är saknaden av min katt som gör att jag faktiskt inte orkar läsa så mycket per dag. Det har vart en tung vecka, på mer än ett sätt, skulle så gärna vilja ha henne tillbaka. Saknar henne så mycket. Sen såg jag att man kan få Ps3 slim för runt 3250 på komplett, men jag tror att jag väntar lite till ändå, tills en del av spelen jag vill ha har släpps, det kommer två lite senare i höst. Men imorgon ska jag till tandläkaren, suck - jag gillar inte att gå till tandläkaren, först gillar jag inte stolen, det känns som att man ska ramla ur den, sen kostar det bara en massa pengar, men jag hoppas att jag inte har några hål, då behöver jag inte komma tillbaka förens om ett år. Får se om jag tittar på lite andra saker nere i centrum efteråt i väntan på bussen? Nu ska jag ta och läsa lite till...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards