I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Marie - 23 september 2009 23:45

Idag var det rätt fint väder, när jag tog och gick min promenad för dagen, solen sken och det var rätt så varmt i luften, men snart börjar väl löven falla, och jag gillar när de får en rödaktig nyans, för det är inte alla som blir det, utan de vanligaste är gula eller bruna. Annars när man inte gör det, så kan man alltid läsa eller titta på en film, nu när kalla vindar och regniga dagar, är att vänta nu när hösten är här. Men innan dess hade jag tänkt ta och kolla på ett nytt avsnitt av Gossip Girl. Fast det är saker som jag inte riktigt hänger med på, så det märks att det var ett tag sedan man såg hela säsong 1, för jag hänger inte riktigt med, hur förra sluta och hur denna säsong började. Men annars kan man alltid hitta på något annat som att tex spela. Men sen har jag även tittat på efterlyst, och dr åsa via webbtv. Nu får jag se vad jag ska ta och hitta på, men jag tror att jag redan har ett uppdrag för imorgon??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards