I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Marie - 16 september 2009 22:28


Jag bara älskar att läsa böcker, och jag har längtat och undrat när en ny bok av Dan Brown ska komma ut - när äventyret med Robert Langdon ska fortsätta. Och nu är stunden inne. I Oktober kommer Den förlorade symbolen, där Robert Lagdon har 12 timmar på sig att lösa ett mysterium. Kommer han att lyckas?

Av Marie - 16 september 2009 21:53

Nu hade jag tänkt ta och fika lite och kolla lite på förhäxad. Jag har nu börjat titta på fjärde säsongen - igen, men det är ett tag sedan och det är alltid spännande att se det man tycker om ett gillar att titta på. Annars har jag bla läst en del idag, inte så mycket men det börjar märkas att boken faktiskt har ett slut. Den är inte bara bly tung. Vilken den ibland känns som, särsilt när man släppar runt på den, utan att hinna läsa något ur den. Annars går jag och funderar på olika saker, som att om jag vill ha ps3 så måste jag köpa en ny tv. Och jag vet inte min tv fungerar fortfarande men grejen är att den är bara 21 tum vilket kan bli för liten bild att spela på. Jag vet inte, jag är inte så sugen på att köpa en ny tv, när den jag har inte har gott sönder, för det kostar ju bara en massa pengar. Och varför ska man kasta något som fortfarande är helt? Och med större tv, jag vill inte ha större än 32, så måste man ha betydligt större tv bänk än vad jag har nu, till min gulliga lilla tjocktv. Jag får se hur jag gör. Om jag helt väntar med ps3 eller om jag skaffar en någon gång men behåller min gamla tv??? Annars kan man alltid ta och återgå till en bra bok, och jag tror att jag ska ta och göra det, just nu. Och ta något att äta också, sen får jag inte glömma att se klart avsnitten...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards