I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Marie - 26 september 2009 22:02

Nu har jag kommit igång med städningen lite lätt, det märks men jag har inte kommit igång på allvar än, vilket jag får göra en annan dag. Just nu är det tillräckligt att plocka undan och slänga saker som bara blivit liggande. Nu tänker jag städa klart det sista för idag och sedan tänkte jag varva ner med en kopp te och fortsatt tittande på Gossip Girl. Sen får jag se vad som händer imorgon men förhoppningsvis ska jag försöka städa klart och hinna med en promenad i alla fall. Men nu får jag nog ta och göra ett ryck.... Får väl klara av centrum i veckan istället, sen får jag se vad jag kan tänkas hitta på???

Av Marie - 26 september 2009 17:15

Har precis kommit hem, gick en riktig lång promenad idag mot vad jag brukar gå, ca 3 km blev det idag. När jag förutom att jag ville ta och röra lite på mig sprang och jagade efter kvällstidningen, vilket resulterade i den något längre sträckan, då det var slut i kiosken som ligger närmast min runda. Men det kändes ändå skönt att komma ut en stund idag, får se om jag tar och städar mitt rum idag, eller i alla fall börjar plocka undan saker? Nu när jag har lite överskotts energi. Så blir det snart lite snyggare i oredan...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards