I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Marie - 9 september 2009 22:36

Det börjar snart bli dags för att beställa lite saker igen. Dels Bsb´s This is us, men sen också Flickan som lekte med elden som tydligen kommer ut i början av december. Sen är det ju The Sims 3: World adventures som jag inte kan bestämma om jag vill ha, eller inte. Men det är inte det enda jag har problem att bestämma mig för, jag är ju inte helt bestämt mig för om jag ska ha Ps3 eller inte och en del andra saker. Då är det tur att jag är klar över att jag ska shoppa fler smycken så fort de går att handla över nätet. Glad Man kan inte ha beslutångest hela livet...

Av Marie - 9 september 2009 21:56

Jag har snart läst färdigt Den orolige mannen av Henning Mankel och det börjar snart bli dags för att börja med Tre sekunder av Roslund & Hellström. Den kommer bli min fjärde boken skriven av dem herrarna, för det är "bara" Edward Finnigans upprättelse som jag ännu inte läst av dem. Men annars hade jag tänkt ta och fylla på bland mina ljudböcker snart, problemet är bara att hitta några bra böcker som finns som mp3-böcker, och det är inte så lätt - för alla böcker släpps inte i det formatet. Får se vilka ljudböcker jag hittar tillslut? Det känns fortfarande konstigt sedan min katt dog, det känns som jag hela tiden söker henne, men finner bara en tom plats. Jag saknar henne, så mycket. Och jag vill så gärna ha en ny katt, för varje dag som går. Vi har en till katt, och han går varje dag och letar efter vår döda katt, så det är inte bara jag som saknar henne. Men jag måste nog vänta lite till, fast jag helst inte vill det. Men nu ska jag nog ta och återvända till Förhäxad igen, sen får jag se vad som händer imorgon...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards