I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Marie - 2 september 2009 22:36

Idag tog jag och köpte mina värmeljushållare efter jag tagit mig en promenad, så har funderat en stund idag. På en hel del, men jag har inte helt bestämt mig för om jag ska eller inte ska handla ps3, nu är det pågång ett par spel, som jag tycker är intressanta, men annars har jag försökt läsa lite idag. Får se om jag kommer igång på allvar imorgon och om jag tar och städar klart mitt rum också. Det känns som katten skjäl all energi och ork då hon inte riktigt är sig själv, men vi har idag börjat se indikationer på att hon nog lider av urinvägsinfektion, hoppas det är bara det och att hon snart blir frisk och att jag snart är klar med städningen. Får se när jag tar och helt bestämt mig i frågan om ps3, för jag tycker att den nya modelen i alla fall är snyggare än den kommande psp, men ännu krävs det ett beslut. Annars finns det lite annat som jag går och tänker på, och ibland känns det som det är det enda man gör, funderar på saker som aldrig inträffar.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards