I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Marie - 15 september 2009 21:56

Jag har vart helt slut idag, det blev inte många timmar innan tandläkaren, men det var inga förändringar från förra gången, hon anmärkte på ett angrepp som kan bli hål fast jag har haft det angreppet på väg att bli hål i snart 7 år, så det är inget nytt som har hänt. Fast nu ska jag sett till så att det inte blir ett hål. Annars har jag läst lite grann i boken Tre sekunder, men jag har inte orkat läsa så mycket idag pga att jag har vart trött. Men nu tror jag att jag ska ta och titta på lite Förhäxad en stund, för jag har inte sett något avsnitt sedan igår. Men sen så är tydligen Gossip Girl fram flyttad en vecka, så istället för att komma imorgon (som det stod när jag bokade den) så kommer det den 23 istället. Det gör inte så mycket, men det är inte vanligt att flyttas fram datumet så nära inpå att den ska släppas. Men nu ska jag ta och fundera lite innan CSI börjar.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards