I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Marie - 1 januari 2010 23:02

Årets tv-serie: Grey´s Anatomy eller Gossip Girl
Årets fest: Midsommarafton??
Årets stilikoner: Alla som inte bär en sopsäck :)


Årets stilar: Klänning eller tunika

Årets pryl: 

Årets plagg: Jeans


Årets accessoar: Dyra Örhängen


Årets ha-begär: Smycken eller väska?


Årets stad: Stockholm


Årets bok: Pepparkakshuset?


Årets panik: Höll på att glömma bsb biljetterna, men bara nästan


Årets sajt: Nickcarter.net eller bsbsquad.com


Årets film: Änglar och demoner?
Bästa parfymen:
?


Bästa shoppingen: Via nätet


Bästa resa: 2009? Till Kanarieöarna, av alla? Ingen aning


Bästa uttrycket: ?


Årets drink: Trocadero är absolutist, har aldrig drukigt


Årets artist: Backstreet Boys


Årets låt: Fallen Angel med Bsb

Fem saker som förgyllde mitt 2009:

Backstreet Boys

Resan till Kanarieöarna 

Min nya inredningstil 

?

?

Av Marie - 1 januari 2010 22:47

Jag satt och försökte räkna hur många böcker jag läste förra året, men jag blev bara förvirrad och glömde bort var jag var någonstans, men jag har i alla fall läst fler än 45 böcker, sen tappade jag bort mig. Men när jag satt och letade igenom det jag tidigare skrivit så hittade ett inlägg som jag skrev för exakt 1 år sedan, som handlade om nyårslöften. Väldigt ambitiöst tyckte jag att det var, kände knappt igen att jag skrev det inför 2009, men i alla fall i år tänker jag inte skriva något om nyårslöften annat än att jag inte lovar något som behöver jag inte bryta något heller, men jag ska försöka komma ut lite mer och städa oftare, inget kan skadad av det? Mot vad jag gjorde ifjol. Får se om jag tar och läser lite om en stund innan jag somnar annars hade jag nog tänkt stämma träff med Grey´s Anatomy, och kanske skriva lite om jag är på humör? Annars åt jag en hel del igår.
Förrätt: Toastskagen och avokado med räkor

Varmrätt: Bakad potatis med ryggbiff

Efterrätt: Choklad och Apelsin glass

Lite senare

Dessert: Chokladkaka och sen en liten ostbricka, bestående av en ost.

Suck, var vad min mage sa till ljudet av fyverkerierna på tvn.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards