I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Marie - 21 januari 2010 21:51

Vilken svordom använder du mest? Svär helst inte
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 09.45
Var köper du dina matvaror ifrån? ICA
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Helst, fast beror ändå lite på vad som finns i bakgrunden.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En lägenhet
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nej
Vad åt du till middag senast? Potatisbullar och bacon
Kan du vissla? Nej
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja
Äger du några popband t-shirts? Ja, sover helst i dem
När flög du senast? 090610
Pratar du några andra språk? Engelska
Har du gråtit offentligt? Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Kanske piercing i örat?
Vad har du med dig in på bion? Godis och juice
Vad har du för väder? Snö
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Datorkunskap
När sov du senast på golvet? I oktober i fjol
Gillar du din boendesituation? Vill flytta hemifrån någon gång
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8 - 9
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 28
Tror du på liv på andra planeter? Ja
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Vet inte
Tycker du om att krama folk? Det beror på
Äger du en digitalkamera? Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Prissesan Viktoria kanske??
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Är du mörkrädd? Nej
Tre saker du alltid har med dig? Nycklar, Ipod

Av Marie - 21 januari 2010 21:40

Jag har inte orkat, eller kommit in här på ett tag. Jag har i alla fall börjat läsa en ny bok idag, Sommardöden av Mons Kallentoft, min andra med honom då jag innan har läst Vinterblot som är den första. Det handlar om en ensamstående mamma som är polis och bor i Linköping. Jag fick Höstoffer (del tre) i födelsedagspresent så nu har jag börjat få upp ångan igen, att försöka komma i kapp, minst en bok i veckan. Jag har inte virkat på ett par dagar nu, vet inte riktigt vad jag ska göra med den, började virka hål i den när jag kollade på The Proposal tidigare i veckan, och jag som tänk virka en halsduk, men nu med hål i. Fast det går alltid att repa upp om jag känner för det.   Imorgon hade jag tänk gå lite ärenden och kanske hälsa på farmor?? Men jag börjar i alla fall bli rätt regält shoppingsugen nu. Vad ska man göra åt det? Jag hade i alla fall tänk ta och dricka lite té medan jag kollar på webbtv om en stund. Så får jag se vad jag gör mera imorgon??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards