I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Marie - 15 januari 2010 23:48

Orkade inte skriva igår. I veckan som gått har jag fyllt år, nu är man 27 år, mössan kom i alla fall igår, vit och fin ångrar lite att jag inte tog tillhörande halsduk, fast jag inte brukar använda halsduk då den känns mest i vägen men matrialet som mössan var i, så skulle man kanske kunna tänka på en halsduk då den inte var så tjock ändå. *funderar* Men jag fick två böcker och en film, lite pengar och tre par strumpor i födelsedags present, så här långt. Jag som hade önskat många fler mjuka paket. Får kanske ta och köpa dem åt mig själv under året som kommer? Men nu har jag i alla fall kommit igång med läsningen igen jippi jag har nu läst 100 sidor på två dagar. Sen när jag får tid ska jag nog ta och fortsätta kolla på Grey´s Anatomy, men då säsong 5. Annars tog jag äntligen och städade igår, och det fortsatte idag med att städa bort det sista efter julen. Annars så sitter jag funderar som vanligt över några grejer och lite av det kommer på film nästa vecka, men annars kanske jag är kry nog att ta en sväng förbi Stockholm i veckan? Nu får jag ta och fundera vidare...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards