I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Marie - 13 januari 2010 22:43

Nytt år och nya boktips ? eller jag har äntligen börjat på en ny bok, Edward Finnigans upprättelse av Roslund & Hellström, och detta är min femte bok av dem, och jag känner på mig att jag kanske har fått upp ångan igen.   Det gick så trögt där ett tag att läsa, men ett nytt år och nya krafter, jag hoppas att det inte ska ta över tre veckor att läsa ut denna. Den förra boken, Under ingrodda ärr - var bra men jag var alldeles för seg när det kom att läsa ur den, och redan nu sitter jag och funderar på vilket min nästa bok ska bli? Fundera kan man alltid göra...

Igår såg jag Mästarnas mästare, och det märks att det är vinter igen, för då finns det lite att följa på tv igen. Sen får man inte heller missa Spårlöst, jag är lika förvånad varje gång att de lyckas hitta några anhöriga på det lilla de har, då världen är rätt stor. Sedan kollar jag på Grey´s Anatomy säsong 4, och jag tror att jag befinner mig i mitten av säsongen, så snart är det dags för säsong fem, men innan dess ska jag ta och dricka lite té. Det gör underverk när man är sjuk.

Av Marie - 13 januari 2010 22:27


Vad vore inte världen utan teknikens under? Och på vilka sett han nådde de andra i Bsb med nyheten.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards