I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Marie - 4 januari 2010 23:11

Klockan tickar sagta ner, och jag är trött. Vad jag borde göra är att gå och lägga mig, men just nu sitter jag fortfarande uppe. Jag är trött och jag måste bädda sängen, och just nu orkar jag inte ens göra det. Det är som om det är mer tröttsammare att bädda sängen eller att stanna uppe och vänta ut tröttheten lite? Jag hade tänkt kolla lite mer på Grey´s Anatomy, så jag väntar nog en liten stund till. Sen har jag planer för imorgon, stora planer vilket inkuderar att gå utanför dörren och komma iväg till affären innan de stänger, för idag sprack allt pga min mage. Får se hur det går imorgon, men jag vill väldigt gärna åka iväg. Sen har jag inte heller hunnit läsa något idag, det verkar som att jag är lika slö eller lat, när det kommer till läsning som jag var slutet av förra året. Det är som jag för tillfället gör något som är roligare än att läsa, vilket är att kolla på film, tv-serie. För tidigare idag så fick jag lust att spela lite the sims 3, något jag inte gjorde för att jag inte hade tid, (har inte kollat klart på Grey´s Antomy säsong 2) men kanske att jag tar och spelar lite på Trettondagen. Får se om jag kommer iväg imorgon, men det skulle vara kul om jag gjorde det...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards