I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Marie - 9 januari 2010 23:08

 

Idag fyller AJ Mclean 32 år, men han ligger inte på latsidan. Han och sin flickvän (på bilden) Rochelle Deanna Karidis tog in på Hard Rock Café med en del av hans vänner igår, lite efter midnatt idag så gick han upp på scenen och friade till Rochelle, vilket hon var helt ovetandes om. Han närmaste vänner kände till att han gick i förlovningstankar men inte att han skulle göra det på sin födelsedag. Han inhandlade ringen några timmar tidigare i Hard Rock Cafés smyckes butik, Rocks.

Ett oväntat sett att fylla år??

Detta är andra gången han är förlovad, hoppas han har bättre tur den här gången.

Av Marie - 9 januari 2010 22:27

Nu är jag inte längre öm i halsen längre, det gör bara ont när man sväljer. Vilket man tyvärr inte kan sluta göra, bara för att man har blivit sjuk. Var och handlade, lite handkräm till händerna de gillar inte kylan så bra och lite halstabletter. Jag hoppas att det ska börja kännas lite bättre snart då jag dels är på shopping humör och sen fyller år, jag har inte lust att vara sjuk. Men jag tror inte bakterien lyssnar på det örat. Jag försökte ta och fortsätta plocka av och slänga grejer igår, får se om jag fortsätter med det imorgon? Än så länge verkar det som att mössan kommer att dyka upp i veckan, jag håller tummen att den gör det. Annars funderar jag på en grej, som jag ännu inte gjort så jag får nog ta och fixa det nu innan den tar slut. Annars provade jag att sjunga idag, det gick inge vidare. Först orkar jag inte sjunga och sedan låter den spruken pga halsen, den låter ungefär som jag pratar nu, jag som satt och sjöng på hovet för 36 dagar sedan - jag hatar verkligen att vara sjuk. Finns liksom mindre av saker att göra, som man inte får göra och sen orkar man inte göra så mycket heller. Om en stund tar jag nog och kokar mig en kopp te, och fortsätter kolla på Grey´s Anatomy, de kanske är läkare men inte kan de bota min förkylning, men det hjälper lite att bädda in sig nästan helt i täcket.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards