I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Marie - 6 januari 2010 22:42


I slutet av månaden (20:e januari) så kommer än av årets roligaste animerade filmer på dvd. Jag äger ett antal vid det här laget, och denna kommer bli min senaste. Den är ju helt galen, kul. Får se vilka mer skämt resten av filmen har??

Av Marie - 6 januari 2010 21:11

Det är kallt, man kan riktigt höra hur kallt det är när det knastrar under fötterna. Det är nästan som att det är skönare att stanna inomhus, läsa en bra bok eller kolla på en bra film. Fast jag är född på vintern så börjar jag nästan tycka att det nästan är irreterande kallt just nu. Jag som ska hämta ett paket och har planer på att åka till Stockholm, jag vill inte frysa ihjäl under tiden. Fast jag kommer nog att åka in snart i alla fall, men tycker ändå att det är kallt. Idag har jag plocka lite grann och kollat på några Grey´s Anatomy och jag har även läst lite. Funderar på att städa lite på mitt rum imorgon, något måste man underhålla sig med.   Annars sitter jag och funderar på att plocka och städa undan bland mina kläder också tror jag? Rensa det jag aldrig har burit, för jag tror nog inte att jag kommer börja klä mig i det 2010, när jag förrut aldrig haft det. Det tar bara upp plats. Men det får vänta tills imorgon. Då jag nog ska göra ett nytt försök med att läsa i boken Under ingrodda ärr.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards