I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Marie - 16 januari 2010 21:07

Än så länge har jag snart läst 150 sidor i den senaste boken edward finnigans upprättelse så det går undan just nu på lässidan, men ännu har jag inte sett på någon ny film, men det kanske är dags snart? Annars sitter jag och funderar på lika olika saker jag skulle vilja göra? Min förkyldning börjat att avta sakta men säkert, men inte riktigt än. Får se om jag tar och undersöker lite grann imorgon genom att ge mig ut en stund?? Nu ska jag nog ta och återgå till att läsa lite till, det finns inte så mycket att göra idag känns det som. Imorgon får jag väl ta och kolla på stjärnor på slottet eller något? Annars har jag tagit och firat min födelsedag, något försent kanske, men ändå är det gott att ha en skäl till att äta White lady en gång om året. Nu finns resterna nerfrysta så de kan ätas lite senare i nästa vecka. Då ska jag i alla fall ha funderat klart på ett par saker samt, kanske åkt och hälsat på farmor, hon kom ju inte idag för att nu har hon också åkt på förkyldningen, men jag inte träffat henne på en månad. Så snart är det dags igen...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards