I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Marie - 7 januari 2010 23:48


Nu har trailen (officiella) till filmen Kill Speed kommit. Men om den går upp på den svenska biograferna är en annan fråga, men nu släpps den äntligen ! filmen som spelades in under sommaren 2007.

Av Marie - 7 januari 2010 23:24

Jag orkade inte hämta ut mitt paket idag, får se om jag kommer iväg imorgon? Inte har jag städat idag heller, men det kommer en dag för det också. Jag sitter och kollar på mössor just nu, den jag har är för lite, då den inte täcker öronen helt vilket är irreterande, delvis nu när det är så kallt. Annars har jag kollat på Grey´s Anatomy idag, och bläddrat igenom kläder jag kanske ska ha, annars har jag också suttit och funderat över vad jag vill ha i födelsepresent. Vilket är lite svårt just nu, då en del grejer jag vill ha, faktiskt kommer ut efter min födelsedag. *funderar* Vet inte hur jag gör? Men den saken är det bekymret. Men jag ska nog ta och läsa lite grann om en stund. Och sen har jag en del att fundera över inför min kanske shopping resa, in till stan. Sen får jag se vad som händer imorgon?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards