I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Marie - 4 januari 2013 22:56

Nu har jag hittat ny insperation till vilken stil som jag tror att jag skulle känna mig mest bekväm med. Jag tog en karatär som jag gillar och upptäckte att hon klär sig bekvämt, så nu tänker jag bara uppdatera med sådan som både är bekvämt och "mig" känns som att det finns ett par plagg som sticker ut lite för mycket från "jag". Då blir jag nog nöjd också, i slutändan. Sen sitter jag och kollar på sista GA avsnittet för den här säsongen, men just nu har jag en paus. Det är det enda avsnitt för övrigt som jag såg av säsong 8, men det var bara för att man kunde se den en vecka innan första avsnittet av säsong nio släpptes. Och jag vet inte hur många timmar det tog att se det avsnittet för det blev väldigt många pauser. Visa scener var lite väl magstarka när de var tvungna att göra för att överleva. Sånt kan ta tid - att titta på. Så jag sitter parallellt en helt annan serie som jag också följer. Tackar högre makter för att inte allt har säsongsuppehåll samtidigt.


Nu ska jag se om jag får några rader ur mig i boken? Jag skrev faktiskt några rader där igår, så ens så länge så rullar det på, några rader i taget. Och sen kanske läsa lite, sakta men säkert men här händer det grejer, ibland när andan faller på. Undrar var det handlar om nu??

Av Marie - 4 januari 2013 16:51

Sitter och sugen på en polkagris, en sådan som man kan hänga upp i granen om man vill. Men nu har vi redan ett par stycken som hänger där, är för gamla för att ätas upp så när det fick de nya ligga på ett fat runt några blockljus som vi i alla fall inte tänder. Jag blev bara så sugen på en polkagris det är några år sedan jag åt något som ens påminde om en polkagris. Istället älskar jag choklad - gärna fylld med något. Ju kladdigare desto godare om jag inte bara vill ha nötter eller apelsin i. Det finns sånna dagar också...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards