I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Marie - 8 januari 2013 22:50

Sitter och konstarterar att det är onsdag imorgon, det betyder ett nytt avsnitt av Scandal, åh det är så roligt att se - har nu följt det i några veckor och jag hoppas att säsong 2 redan ska börja rulla nu till våren?? Fast jag vet ju inte ens hur många avsnitt som visast ur säsong 1, det kanske inte blir någon fortsättning förens till hemsk tanke hösten. Men nu ska jag se ett avsnitt ur en serie som även det går på kanal 5, fast den hade det stora nöjet att visas redan förra veckan efter all julledighet. Något måste man ha att följa annars kan man väl inte ha så mycket att göra, eller? Det finns specielt två personer i serien som jag tycker verkligen passar ihop. Han gillar henne, hon verkar gilla honom fast hon ser alltid till att vara med någon annan i visa situationer, men jag hoppas att de kommer att bli ihop. Sen vet jag inte hur jag ska lyckas med det?? Annars har kläderna som jag beställde kommit hem, funderar kanske på att ha en av tröjorna på mig imorgon om den inte är för varm och det inte är särsilt kallt ute, för då går det ju nästan inte att stå ut, men det ser inte ut som att det ska bli så varmt imorgon...


Jag höll på att glömma att ladda iPoden min räddning i när jag åker kollektivt, då kan jag verkligen koppla av. Det enda nackdelen är när jag nästan glömmer att stiga av. Någon gång har jag förvånat stirrat ut på hållplatsen och undrat om jag verkligen är framme. Så ibland är det lite för bra hjälpmedel mot att koppla av, när man inte vill gå av utan bara sitter och lyssna en liten stund till...

Snart blir det dags att läsa några rader till, innan jag slocknar helst fort.



Sitter och lyssnar till den här, en av favorit filmerna speciellt när Jack Sparrow hittat på djävelstyg.

Av Marie - 8 januari 2013 19:43

Skulle betala en räkning nu till veckan och tyckte den såg konstig ut, det fanns ingen summa men väl ett betalningsdatum, så jag kontaktade företaget som sa att jag skulle strunta i räkningen den var redan betald (presentkort) utan att det stod som stod ifall jag ångrat köpet. Det kändes konstigt att få en faktura med ett datum som inte skulle betalas så min pappa fick även titta på den. Man vill ju inte hamna hos kronofogden, men vad han förstod så var den avskriven för att det inte går att betala en räkning på 0:- senare läste jag vad företaget svarade och nu känner jag mig genast lugnare. Angående att jag inte hamnar hos kronofogden. Jag har gjort lite småjobb idag, som att läsa blogginlägg - det finns en del att gå igenom och det gör inget om en del är så roliga att man vill skratta HÖGT men det gör jag inte. Dock går jag och småskrattar åt det under resten av dagen. Men annars så har jag läst lite, när jag väl ha börjat är det svårt att sluta vilket är ett problem när man ska sova. Ja, jag vet ett rikitigt i-landsproblem.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards