I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Marie - 29 januari 2013 22:31

Igår började jag att kolla på Nyckel till frihet, som jag ett tag tyckte att alla pratade om var den bästa film som någonsin gjorts och då jag aldrig sett den, så tog jag och handlade den för 49:-. Jag har inte sett hela, det kom annat emellan igår och idag har jag heller inte hunnit se hela, då jag har ca 25 minuter kvar så det får väl bli ett projekt inför morgon dagen. Den är rätt bra, men jag vet inte om jag håller med om det är den bästa film som någonsin gjorts då det hela tiden kommer nya filmer. Sen läste jag än hel del igår, över 70 sidor inte 100 som jag först hade önskat, men det är fler än vad jag läst idag så det blev i alla fall än hel del sidor lästa. Men jag hoppas att den snart är utläst, för det finns fler böcker som jag skulle vilja läsa. Både boken till Snabba cash som jag just nu inte minns vad den heter? och sedan del 2 av den bok som jag just nu läser. Sen finns det en del annat som ska göras och som jag ännu inte börjat med, man blev verkligen trött av den här influensan. Men jag hoppas jag kan göra någonting mer imorgon som jag inte har gjort idag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards