I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Marie - 25 januari 2013 21:52

Idag har jag kollat på Arn - tempelriddaren, som går mycket fortare att titta på än att läsa böckerna. Kanske för att det är fler böcker än filmer förutom att allt inte är med i filmerna. Jag hade tänkt ta och se även den andra filmen i serien ikväll, Arn - Riket vid slutet men nu har jag valts ut att få testa simcity betan, till spelet som släpps om ett par månader. Det var tydligen inte garanterat en plats när man anmälde sig utan ett fåtal lyckligt lotade skulle få chansen under 3 dagar få pröva på. Det ska bli jättekul att få spela - när jag släpps in. Just nu är 12% av spelet laddat, men just den här helgen kommer jag inte att ha så mycket tid att spela i jämnför sig vis en normal helg. Men det stoppar mig inte från att spela, dock betyder det att jag inte kan spela  sims 3 i helgen. Men nu väntar jag med spänning på SC 100% klart.


Jag som vill så gärna se Arn ikväll....

Av Marie - 25 januari 2013 10:30

Nu har jag bytt ut min header, det kändes för mycket jul kring den. Den nya har bara lite vintermys över sig, utan att önska god jul. Får se när jag tar fram kamran igen för att fotografera lite nya saker?? Tills dess kan man luta sig tillbaka och lägga upp fötterna i fotöljen och njuta sig bort till värmen genom att googla lite olika resmål och njuter av att se hur det ser ut. Jag får alltid en länktan att ta upp kameran för att fotografera lite, men bilden är ju redan tagen. Så jag vill nog snart ut och resa igen, så att jag på nytt kan upptäcka världen genom min kamera.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards