I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Marie - 22 januari 2013 23:24

Ska nog ta och kolla på någon film snart, få bli en favorit - Life as we know it, orkar inte se en ny film det räckte med dagens Snabba cash II. Men innan dess måste jag vädra ut, då det känns som en bastu härinne - och då sover jag med öppet fönster året om - förutom när det är storm. Det går mycket lättare att sova, när det är svalt i rummet. Då trivs jag som bäst, så får jag se vad som händer imorgon, eller rättare sagt vad man kan tänkas orka med imorgon? Då kanske jag har lust att göra lite grejor som jag nu inte orkar...

Av Marie - 22 januari 2013 22:34

Fick ta och låna om böckerna från biblioteket fast jag nästan har läst ut alla mina exemplar - 2 st var av den tredje är på godväg. Aldrig att jag hade orkat lämna in dem imorgon... Så tung i huvudet som jag är. Nu har jag börjat hosta på allvar, det låtar som man satt något i halsen som aldrig lossnar, och så snyter man sig när man gör något ansträngande. Allt är tillräckligt ansträngande för att man måste snyta sig, och när man tror att man är klar så kommer det mera. Så när jag har läst ut boken, som jag håller på att läser så får jag ta och välja en ny bok av dem som jag äger, men jag tror redan jag vet vilken bok som jag har lust att läsa. Annars så har jag sett både Snabba cash I och II, och det var spännande så jag kanske tar och börjar läsa böckerna? Det finns tre böcker i samlingen, men bara två filmer så då kan man i förväg få reda på hur det gick/går för karaktärerna i filmen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards