I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Marie - 23 januari 2013 23:23

Idag har jag nästan sett två filmer, jag håller på med den andra - The bourne Supremacy på blu-ray. Är för övrigt den enda film serien som jag äger som jag även har på dvd, vad ska man säga - jag gillar Matt damon. Men nu sitter jag och lyssnar på Josh Groban, jag väntar med spänning på hans nya album som kommer under nästa månad. Jag tror nu att jag är klar med min lista, dags att beställa. Men nu ska jag ta och kolla in lite webbtv, innan jag ska sova. Jag bara älskar Scandal, hoppas att den kommer att släppas på dvd snart. Har anmält mig till att provspela simcitys stängda beta, hoppas att jag kommer att väljas ut! Då har man 3 dagars fritt spelande, att testa spelet innan den kommer hem i brevlådan i mars.

Av Marie - 23 januari 2013 23:10

Nu har jag inte många sidor kvar ur Venedigkonsprirationen och det börjar bli dags att leta fram en ny bok, men ännu är det riktigt spännande. Den har bara idag haft en del väningar som varit oväntade. Och jag har nog läst ut boken senaste imorgon, och jag hoppas att författaren snart släpper en ny bok på svenska. För det ser jag fram emot.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards