I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Marie - 27 januari 2013 23:51

Jag har nästan läst ut halva Grisfesten, men jag hade siktet inställt på att läsa lika många sidor idag som igår men jag gav upp efter 50 sidor. Får försöka mig på att läsa 100 sidor imorgon istället, får se hur det går? Annars är jag klar med hälften av mina beställningar, så jag har en del kvar men det väntar jag med tills imorgon. Något ska man ha att göra då, förutom att läsa lite. Jag börjar även att bli frisk, ska försöka se till att hålla mig friskare längre den här gången. Sen finns det ett par andra saker som jag ska göra den här veckan, och del av dem har jag länktat efter. Men nu får det nog bli en film, men vilken vet jag inte??

Av Marie - 27 januari 2013 23:27

Sitter och beställer lite filmer som jag inte fick i julklapp eller i födelsedagspresent. Och jag hoppas att alla TVÅ filmerna som jag minns att det inte fanns fler? Så nu sitter jag och kollar in lite annan film som jag också har velat ha, men nu börjar jag känna mig nöjd. Tror inte att det var några fler, men för att vara på den säkra sidan så tar på och kollar igenom önskelistan, men nu har jag alla, ett par kommer ut lite senare men det struntar jag i för stunden.

Av Marie - 27 januari 2013 22:29

Igår var jag inne och såg Magnus Uggla, på Hamburger Börs i Stockholm - en av julklapparna som låg under granen. Först åt vi mat, på övervåningen och jag hade valt torskrygg sen gick jag ner för att handla en t-shirt med Magnus på, hellre en sådan än att dricka alkohol - som jag ändå inte gör. Efter det var det dags att gå upp igen för att gå på toaletten före showen skulle börja, och där gick en hel del damer in på herrarnas under kvällen - det såg tydligen inte skylten. Jag gick till damernas men där var det både trångt och kö. Den som vart på toaletten fick släppa in nästa man innan man kunde gå tillbaka in, bakom toalettdörren där handfatet stod för att minska kön något under tiden man tvättade händerna. Det såg nog ut som en dans, från ovan om det nu hade funnits en kamera där. Sen var det dags att gå ner och sätta sig på parkett plats, vi åt på övervåningen och då fick man en bättre placering framför scenen, men halvvägs in i showen så på visa ställen var riktigt rolig så hade rumpan somnat. Så det var skönt när man på slutet skulle ställa sig upp på Magnus order och sjunga med. Det var ett par nummer som var riktigt roliga men även andra som var mindre roliga.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards