I huvudet på Aponi

Direktlänk till inlägg 28 september 2009

19.56 Små steg

Av Marie - 28 september 2009 19:56

Sitter och funderar över saker. Det känns som att det är bättre att ha flera ärenden till centrum när man väl ska dit och för stunden kan jag inte komma på något. Jag ska handla en kudde, för jag har tröttnat på att vakna med stel nacke, men annars står det still, men det är bra att det kommer tygkassar i ekologisk bomull. Men jag får nog ta och vänta lite till med mina inköp. Så istället ska jag nog ta och konsentrera mig på komma in i boken som jag förnärvarande läser, eller annars tänker jag nästan ta och lägga den tillfället åt sidan, för att den känns omöjlig att komma in i just nu. Undra vilken bok jag ska ta och läsa istället? Annars hade jag tänkt och se något till Förhäxad avsnitt då det inte verkar finnas så mycket att titta på idag. Det är tydligen fotboll, vilket betyder att CSI NY är bara att glömma i alla fall för idag. Annars kan jag ju sysselsätta mig lite med att fortsätta röja upp lite, bland mina saker. Slänga skräp och sortera in tvätt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 22 mars 2015 23:15

Det går mycket lättare att blogga på den nya portalen, inläggen sparas automatiskt. Så en del problem som jag tidigare haft med att allt förvinner efter att min uppkoppling blir svajig, är nu mera ett minne blott och jag tycker att det är så skönt. S...

Av Marie - 7 februari 2015 23:17

Sitter och fundera på om jag ska beställa hem lite musik? Har en rabattkod som går ut i dagarna och jag minns att jag pratade om runt jul att köpa hem lite mer musik. Jag älskar musik, synd bara att det inte släpps så pass ofta som jag skulle vilja b...

Av Marie - 6 februari 2015 21:49

Var i behov av lite essiebutton humor, och så fick jag det idag. Det är nästan som man blivit beroende.     Får läsa lite mer på ...

Av Marie - 3 februari 2015 22:36

Sitter och tittar på några serier, försöker varva ner. Får se om jag lyckas eller om det istället blir tvärt om. Annars har jag läst lite ur boken idag innan jag försökte låna om den och den fick samma utgångsdatum som den jag redan hade och nu går i...

Av Marie - 2 februari 2015 23:08


  Jag blev positivt överraskad av att dessa låg i min brevlåda idag, trodde att det skulle ta längre tid. Men jag blev glad när jag såg att paket hade kommit. Kan knappt vänta tills jag kommer att använda dem. Det ser så enkla och små ut, precis v...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards