I huvudet på Aponi

Alla inlägg under november 2009

Av Marie - 3 november 2009 22:27


Åh, gud jag är bara tvungen att vissa ett klipp som jag nyss hittade och som handlar om Bsb. Jag skrattade åt minen som Nick gör i slutet när Aj pratar om robotben. Det ser nästan ut som, hur hamnade jag här?

Av Marie - 2 november 2009 21:53

Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta och spela eller om jag ska ta och börja titta på sista säsongen av förhäxad, idag har det verkligen blåst, ett par gånger kändes det nästan som om bitar av taket skulle följa med också, får se om det blir en utflyckt imorgon till att hämta mitt packet och fortsätta min promenad ner till centrum för att slutföra min shopping/biblioteksrunda för den här gången. Men det får nog ta och bli lite webbtv först innan jag tar och bestämmer mig för om det blir lite mer spela eller om jag tar och tittar på förhäxad? Igår såg jag Änglar och demoner som kom hem under veckan, men nu är jag sugen på att titta på vad som händer i Livet i fagervik. Sen får jag kanske ta och tänka på refrängen om jag inte tar och passar på och skriver lite förstås?

Av Marie - 2 november 2009 19:51


Jag verkar ha vart borta alldeles för länge, bsb senaste singel Bigger har ju spelat in en musikvideon under tiden som jag vart borta, och jag har helt missat det. Man kan ju undra vad jag har gjort, men jag lovar att jag inte stuckigt huvudet under sanden, för jag hade tillgång till nätet men utan högtalare så var det vissa sidor man inte besökte. Nå nu har videon kommit och jag tycker att den är grym. De ser ut att ha spelat in den i Japan eller blivit insperad av Japan i alla fall.

Av Marie - 2 november 2009 19:46


Här är en intervju på portogisiska, men man får se lite av hur scenen ser ut och var bsb och dansarna kommer att hålla till när det kommer till Stockholm, hovet.

Av Marie - 2 november 2009 19:22

 

Jag tänkte ta och kolla på lite kläder från Kapp Ahl hade jag tänkt, kanske en cardigan då det märks att det nu har börjat gå mot kallare tider. Får se om jag hittar någonting mer?

Av Marie - 1 november 2009 21:14

Nu är det ett tag sedan jag skrev här, jag har haft en del att göra så jag tog en lite paus, nu har både Halloween och Alla helgonadagen både kommit och gått och jag har nästan tagit och läst ut alla tre böckerna som jag lånade för ett tag sedan, jag hade tänkt ta och låna om en av dem och sedan kanske låna två nya böcker, jag får se? Annars hade jag tänkt och utföra lite ärenden, som att kolla på lite kläder, hämta upp ett packet med underkläder som kommit på posten och kanske kolla lite annat också när jag ändå är nere i centrum, får se om jag kommer iväg redan imorgon? Men nu ska jag nog ta och återvända till att spela lite tror jag??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards