I huvudet på Aponi

Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

23.16 I stugans värme

Av Marie - 30 januari 2010 23:16

Dagen har gått rätt skapligt fort, fast det inte blev som jag hade tänk mig. :( Får se om jag kommer in till stan i veckan istället? Idag var det riktigt kallt, men nu har det börjat bli varmare igen, kan den inte ta och bestämma sig någon gång och stå fast vid det?? Jag har i alla fall hunnit läsa ut Sommardöden idag, och både den och första delen av serien Midvinterblod är väldigt spännande, de är helt klart värda att läsas, skrivna av Mons Kallentoft. Men nu ska jag strax börja med Brytpunkt:Uppsala, skriven av Broberg & Lundström, och nu är det mindre än en månad kvar till bokrean. Undra vad det är för spännande titlar som finns med i år?? Bokrean går av stapeln torsdagen den 25 februari, i alla fall. Men det är ett tag fram tills dess. Nu ska jag nog ta och dricka lite té och kolla på Grey´s Anatomy, och fundera lite över morgon dagen?? Min klockradio gick ju sönder idag, eller den fungerar men högtalaren i den har gått sönder. Får se vad jag gör för att åtgärda den, jag gillade den jag hade som man kunde spela sin egen musik när man vaknade, men nu finns det väl bara en uppsjö klockradio med mp3 kontakter, och jag vet inte vilken jag ska välja?? Om jag ska vänta lite till....???

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 22 mars 2015 23:15

Det går mycket lättare att blogga på den nya portalen, inläggen sparas automatiskt. Så en del problem som jag tidigare haft med att allt förvinner efter att min uppkoppling blir svajig, är nu mera ett minne blott och jag tycker att det är så skönt. S...

Av Marie - 7 februari 2015 23:17

Sitter och fundera på om jag ska beställa hem lite musik? Har en rabattkod som går ut i dagarna och jag minns att jag pratade om runt jul att köpa hem lite mer musik. Jag älskar musik, synd bara att det inte släpps så pass ofta som jag skulle vilja b...

Av Marie - 6 februari 2015 21:49

Var i behov av lite essiebutton humor, och så fick jag det idag. Det är nästan som man blivit beroende.     Får läsa lite mer på ...

Av Marie - 3 februari 2015 22:36

Sitter och tittar på några serier, försöker varva ner. Får se om jag lyckas eller om det istället blir tvärt om. Annars har jag läst lite ur boken idag innan jag försökte låna om den och den fick samma utgångsdatum som den jag redan hade och nu går i...

Av Marie - 2 februari 2015 23:08


  Jag blev positivt överraskad av att dessa låg i min brevlåda idag, trodde att det skulle ta längre tid. Men jag blev glad när jag såg att paket hade kommit. Kan knappt vänta tills jag kommer att använda dem. Det ser så enkla och små ut, precis v...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards