I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Marie - 4 februari 2010 23:07

Nu sitter jag och tittar ut genom fönstret, på snön som sakta singlar ner, och på snön som redan ligger ger lite associationer åt att se ut som bomull, så mjukt och fluffigt ser det ut att vara. Men nu är jag riktigt trött, men jag ska inte sova än, har en del saker jag måste göra innan jag kan sova. Lite saker som jag kanske tänkte göra imorgon?? Får se hur det blir med det, men en del måste jag ändå göra. Sen funderar jag en del på vad jag skulle vilja göra, utan att nå någon framgång... Snart ska jag ta och läsa lite innan sänggåendet, och snart börjar jag på en ny bok.   Jag får se vad som händer imorgon och i helgen, men jag ska nog fortsätta att rensa undan och städa, tror jag. Funderar bla på att handla lite vår och sommarkläder, men då behövs det rensas upp lite innan. Funderar på vad det är man behöver, jag har läst en artikel hur man ska bli klädsmart. Och rensa bort alla felköp, men lära sig så man inte gör om misstagen. Sen får jag se vad som händer imorgon?? Men jag är lite sugen på en del grejer....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards