I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Marie - 20 februari 2010 23:33

Idag har jag spelat en del, med familjen jag nämnde igår, nu har dottern växt upp och har skaffat sig en pojkvän. Får se hur det slutar?? En sak vet jag, att det är lite mer än 100 sidor kvar nu i Pelikanfallet av John Grisham och jag har äntligen tagit och beställt lite sommar kläder. Två klänningar (en brun och en mörk rosa,) en kjol och linne samt en topp blev det till slut. Nu sitter jag med böckerna som är med i bokrean, och tre av dem är deckare, men sen har jag en som jag inte kan bestämma mig kring?? Men annars har vi tagit Guld igen, vi verkar inte göra annat än ta medaljer på detta OS.   Får se om jag tar och läser en stund innan jag somnar?? Sen är det bara födelsepresent kvar. Får se vad det kan bli för något?? Har inte så många idéer just nu. Hoppas det klarnar till imorgon...

Annars har jag nu bantat ner bokhögen till 4 st böcker. Får se om det blir en beställning av dem imorgon?? Jag har i alla fall en idé om en film, i present. Annars ser det rätt mörkt ut.

Av Marie - 20 februari 2010 23:14

Idag fyller Brian i Bsb, 35 år. Då de befinner sig i Delhi, Indien för en stor festival. Ha det näran i värmen, Brian.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards