I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Marie - 26 februari 2010 23:50

Nu har jag spelat klart mitt spel, för andra gången den här veckan, och jag gillar det skarpt, då det förändras för varje val man gör. Så den slutade inte på samma sätt som i torsdags. Det gillas, skarpt. Får se vilket slut den har nästa gång jag spelar?? Annars hade jag tänkt ta och läsa lite grann nu innan jag börjar spela igen, vill jag hinna läsa lite mer, får se om det blir något av det ikväll? Hade tänkt titta lite på curling damer innan sängen väntar. Sen får jag se vad som händer i helgen, men jag ska nog ta och fundera lite på veckan som kommer, över saker jag funderat på att göra. Får se vad det blir?? Men först ska jag nog ta och hämta hem reaböckerna först, så jag har en sak avklarad. Mycket kan nog hända, men det är nog bara en del som inträffar.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards