I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Marie - 13 februari 2010 23:50

Det är inte mycket som har hänt de senaste dagarna, eller jag har inte orkat skriva något. Men nu har jag i alla fall börjat kolla igenom en del kataloger av böcker som kommer vara med på bokrean, och har hittat några värdiga att läsa mer om, finns bla hos cdon.com, adlibris.com och bokus.com har alla redan lagt upp sina kataloger inför bokrean. Det är bara bläddra och läsa redan nu. Det finns dock en del att gå igenom innan det är dags att beställa några böcker. Annars har jag läst en del ur Höstoffer, och nu har jag mindre än 90 sidor kvar, får se hur det hela slutar, snart. Men ett annat säkert vårtecken är vårkläderna, men har också blivit lite sugen på ett par saker till. Får se vad som mer kan hända?? Men nu hade jag nog tänkt ta och läsa lite till, och imorgon kanske jag tar och kollar på Harry Potter?? Jag bör i alla fall ta och städa lite imorgon.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards