I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Marie - 14 februari 2010 22:10

Idag har varit en rätt slö dag, det är inte mycket jag fått gjort idag. Jag har spelat ut CSI - Deadly Intent - igen. Suttit och kollat på lite saker, läst ut Höstoffer och har precis börjat läsa på Pelikanfallet. Har lust både med att handla några filmer, böcker på bokrean, lite kläder och så ett par saker till... men vet inte om jag inte kommer att vänta lite till??? Jag sitter i alla fall och bläddrar i bokreakatlogerna online, och är lite sugen på en läsplatta, dels för att den inte väger bly (om man gillar att släppa runt på böcker) samt att den sväljer rätt mycket böcker ändå. Drömma kan man ju allt göra. Men det kommer nog bli en eller två deckare i alla fall tror jag. Annars ska jag nog ta och kolla på CSI om en stund, får ta och skjutta på både städningen och Harry Potter. Får se om det blir något av dem imorgon?? Annars får jag se vad jag tar och hittar på?? Men nu ska jag nog ta och läsa lite.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards