I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Marie - 11 februari 2010 23:19

Jag fick syn på katalogen inför Bokrean idag, får ta och gå igenom den i helgen för att se om det finns något man är intresserad av att läsa, men redan nu kan jag tänka mig att läsa två av böckerna som jag snabbt kollade på. Det ska i alla fall bli spännande och se om det finns några fler böcker att läsa! Sen hann jag också med att beställa ett spel som kommer senare den här månaden och som jag har väntat på i flera månader, det kommer att bli så kul att få spela det, när det väl kommer hem.


Har ni sett den nya läsplatan?? Vet inte om jag är för eller emot?? Det tar mindre plats och väger mindre än flera böcker tillsammans, men kommer man verkligen att använda den så mycket? Jag är i alla fall kluven. Får ta och fundera ett tag, tror jag.


Annars har jag läst en del idag, och ska nog ta och kasta det sista nu. Så jag äntligen kan bli klar med städningen i morgon eller senart i helgen. Sen får jag se vad mer som händer, men det börjar snart bli dags för att handla hårvård igen. Det är ett par månader sen sist.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards