I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Marie - 19 februari 2010 23:53

Idag tog jag och åkte iväg och handla inför middagen idag, som jag var med och lagade. Det blev rester och köttfärsfyllda paprikor. Annars har jag spelat en del sims 3 idag, råkade radera pappan, efter att hon berättat att hon var gravid. :P Så nu blir hon defintivt ensamstående mamma. Typiskt. Annars har jag läst en del idag, det var riktigt läskigt spännande ett tag, nästan som man ville kunna prata med karatären, men det ordnade sig till slut. Tur, annars skulle jag blivit riktigt rastlös. I helgen tror jag att jag har bestämt mig angående, vilka böcker jag ska köpa på bokrean, vad jag ska handla för kläder mm. Det börjar bli dags för det, snart.



Nyss var jag ute och hämtade reklamen, det börjar bli riktigt kallt ute. Jag fryser om fingrarna. (I alla fall om man går ut i t-shirt och klänning)

Av Marie - 19 februari 2010 23:44

På Bsb hemsida står det att någonting stort kommer att hända nästa vecka. Vad skulle det kunna vara???


Jag har några förslag på vad som presenteras nästa vecka.

  • Nya datum till turningen (Sydamerika och Nordamerika)
  • Nytt album ska börja spelas in
  • Kevin kommer tillbaka??
  • Någons fru är gravid??
  • Eller så är det något helt annat...
Av Marie - 19 februari 2010 23:27

Jag har gått och funderat på att köpa Upp, filmen om en pensionär och en scout, och jag tittade på den senast idag när jag var och handlade. Men nu har pappa köpt den istället åt mig. Tack pappa.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards