I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Marie - 9 februari 2010 22:29

Idag när jag satt och läste så tappade jag bort mitt bokmärke, jag spenderade en hel del tid att leta efter det innan jag gav upp och hittade en ny sak att andvända som bokmärke. Jag trodde att jag slängt det när jag inte hittade det. Döm av min förvåning när jag senare återupptar läsandet, då jag hittar bokmärket igen - inne i boken. Ibland blir man rätt hemma blind. Och nu har jag funderat ett tag på hur jag vill att min rum ska se ut. Inredning - i alla fall. Har sett några stora lådor som man kan stoppa undan dvd i, tex. Får se hur det blir?? Får ta och kolla på hyllor sen först bara... Igår tog jag och tittade på Till jordens medelpunkt, det var rätt kul att se en 3-D film, min första faktiskt, men jag får nog ta och se om den sen, för jag såg nästan hela filmen i grönt. Får se vad jag tar och gör idag?? Kanske att jag tar och läser en stund?? Det börjar sakta med säkert krypa närmare dagen D för bokrean, och ännu har inga kataloger dykt upp. Iår är jag lite sugen på att se om det finns någon klassiker som man vill läsa. Får se om det finns en som faller en i smaken??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards