I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Marie - 16 februari 2010 23:08

Idag var det fettisdag, och jag tog och spelade en hel del Sims 3 istället för att städa. Det var så mycket roligare.   Får försöka igen imorgon. Ska se om jag tar och tränar en stund imorgon?? Jag har i alla fall kommit upp i fem böcker som finns på årets bokrea, får se om det blir någon mer?? Men dagens semla var helt okej, eller mer än okej den förra var torr, och grädden smakade smör, den åt jag aldrig upp. Tog i alla fall och beställde hem hårvård igen, det är ett tag sedan sist, och konstigt nog så tar det slut.   Sitter och funderar lite över vad jag vill göra, får se om det sen är möjligt??? Drömma kan man ju alltid göra. Tänkte snart ta och bada fotbad, det var ett tag sedan sist, och är nog verkligen på tiden. Men först hade jag tänkt ta och läsa lite till i boken, Pelikanfallet. Det ska bli intressant när jag kommit lite längre in i den, för att se hur den slutar?? Men nu ska jag nog ta och fundera lite över morgon dagen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards