I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Marie - 15 februari 2010 23:25

Nu börjar det nästan bli dags att förbäställa böckerna från bokrean, måste bara ta och välja ut några först, men det ser ut att nästan bara bli deckare vid första anblicken. Sen får jag se om jag hittar något mer?? Ibland är det bättre att slå till än att vänta, en sak jag gått och funderat på att köpa, har nu tagit slut. Ibland känns det bara för hopplöst. Får väl ta och hitta något annat istället. Annars verkar Pelikanfallet, var en väldigt intressant deckare så här långt, jag har ju inte läst så många böcker av John Grisham än. Men jag såg att han hade en med på årets bokrea. Jag är sugen på lite andra saker också, men jag vet inte om jag ska vara kall och vänta lite?? Allt kan väl inte ta slut över en natt. Får se vad jag tar och gör imorgon?? Men jag har förmodligen tagit och städat mitt rum då. Sen får jag se när resten faller på plats.

Av Marie - 15 februari 2010 22:33

Den här verkar var rätt så rolig, i alla fall om man får tro trailen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards