I huvudet på Aponi

Direktlänk till inlägg 27 januari 2013

Hamburger Börs

Av Marie - 27 januari 2013 22:29

Igår var jag inne och såg Magnus Uggla, på Hamburger Börs i Stockholm - en av julklapparna som låg under granen. Först åt vi mat, på övervåningen och jag hade valt torskrygg sen gick jag ner för att handla en t-shirt med Magnus på, hellre en sådan än att dricka alkohol - som jag ändå inte gör. Efter det var det dags att gå upp igen för att gå på toaletten före showen skulle börja, och där gick en hel del damer in på herrarnas under kvällen - det såg tydligen inte skylten. Jag gick till damernas men där var det både trångt och kö. Den som vart på toaletten fick släppa in nästa man innan man kunde gå tillbaka in, bakom toalettdörren där handfatet stod för att minska kön något under tiden man tvättade händerna. Det såg nog ut som en dans, från ovan om det nu hade funnits en kamera där. Sen var det dags att gå ner och sätta sig på parkett plats, vi åt på övervåningen och då fick man en bättre placering framför scenen, men halvvägs in i showen så på visa ställen var riktigt rolig så hade rumpan somnat. Så det var skönt när man på slutet skulle ställa sig upp på Magnus order och sjunga med. Det var ett par nummer som var riktigt roliga men även andra som var mindre roliga.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 22 mars 2015 23:15

Det går mycket lättare att blogga på den nya portalen, inläggen sparas automatiskt. Så en del problem som jag tidigare haft med att allt förvinner efter att min uppkoppling blir svajig, är nu mera ett minne blott och jag tycker att det är så skönt. S...

Av Marie - 7 februari 2015 23:17

Sitter och fundera på om jag ska beställa hem lite musik? Har en rabattkod som går ut i dagarna och jag minns att jag pratade om runt jul att köpa hem lite mer musik. Jag älskar musik, synd bara att det inte släpps så pass ofta som jag skulle vilja b...

Av Marie - 6 februari 2015 21:49

Var i behov av lite essiebutton humor, och så fick jag det idag. Det är nästan som man blivit beroende.     Får läsa lite mer på ...

Av Marie - 3 februari 2015 22:36

Sitter och tittar på några serier, försöker varva ner. Får se om jag lyckas eller om det istället blir tvärt om. Annars har jag läst lite ur boken idag innan jag försökte låna om den och den fick samma utgångsdatum som den jag redan hade och nu går i...

Av Marie - 2 februari 2015 23:08


  Jag blev positivt överraskad av att dessa låg i min brevlåda idag, trodde att det skulle ta längre tid. Men jag blev glad när jag såg att paket hade kommit. Kan knappt vänta tills jag kommer att använda dem. Det ser så enkla och små ut, precis v...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards