I huvudet på Aponi

Direktlänk till inlägg 30 april 2009

21.44 Lite allmänt

Av Marie - 30 april 2009 21:44

Just nu har jag sett klart veckans avsnitt av efterlyst, och jag har lite tidigare under kvällen sett stockholm:arlanda och jag ska snart ta och kolla in diagnos:okänd. Och jag längtar tills imorgon då jag ska åka på en liten shoppingrunda och inhandla lite saker som behövs. Och det kan mycket väl bli så att det blir lite längre om jag tar och handlar lite åt andra familjemedlemmar bara för att jag är nere i centrum istället för att åka ner nästa vecka för att göra samma sak igen. Annars får jag se vad jag kan hitta på imorgon, men jag ska nog ta och titta på någon film i alla fall tror jag och så får jag se vad jag hittar imorgon på min shoppingrunda. Det känns i alla fall extra kul att shoppa när det är vår eller i alla fall när solen tittar fram, kanske för man vill ha något nytt? Men först ska jag nog göra ett fotbad, det känns som det är på tiden. Och det behövs nog göras också, men det är rätt skönt när musklerna i foten för en stund slappnar av.

 
 
sanna

sanna

1 maj 2009 13:46

Tack för omtanken men tror inte det är diabetesen då mina värden har legat toppenbra så länge men ska ringa vårdcentralen på måndag har jag tänkt. Läser du nått bra nu förresten? Jag har köpt tre pocket av Leif GW Persson. Böcker han skrev på 70-talet. Har läst en o börjat på den andra precis.
Kram

http://susyj.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 22 mars 2015 23:15

Det går mycket lättare att blogga på den nya portalen, inläggen sparas automatiskt. Så en del problem som jag tidigare haft med att allt förvinner efter att min uppkoppling blir svajig, är nu mera ett minne blott och jag tycker att det är så skönt. S...

Av Marie - 7 februari 2015 23:17

Sitter och fundera på om jag ska beställa hem lite musik? Har en rabattkod som går ut i dagarna och jag minns att jag pratade om runt jul att köpa hem lite mer musik. Jag älskar musik, synd bara att det inte släpps så pass ofta som jag skulle vilja b...

Av Marie - 6 februari 2015 21:49

Var i behov av lite essiebutton humor, och så fick jag det idag. Det är nästan som man blivit beroende.     Får läsa lite mer på ...

Av Marie - 3 februari 2015 22:36

Sitter och tittar på några serier, försöker varva ner. Får se om jag lyckas eller om det istället blir tvärt om. Annars har jag läst lite ur boken idag innan jag försökte låna om den och den fick samma utgångsdatum som den jag redan hade och nu går i...

Av Marie - 2 februari 2015 23:08


  Jag blev positivt överraskad av att dessa låg i min brevlåda idag, trodde att det skulle ta längre tid. Men jag blev glad när jag såg att paket hade kommit. Kan knappt vänta tills jag kommer att använda dem. Det ser så enkla och små ut, precis v...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards