I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Marie - 1 juni 2009 18:15

Idag var jag så stel när jag vaknade. Under hela gårdagen så hade jag ont i höften något som jag även hade när jag var liten, men mot kvällningen gick det även så smått över till stelhet fast jag försökte att motverka genom yoga, så idag fick jag ta fram värmedynan och det gick delvis över efter en stund, jag ska ta och upprepa behandlingen innan jag går och lägger mig hade jag tänkt. Annars har jag läst en del idag och även gått en bit idag, men inte alls lika långt som jag brukar. Så det känns inte riktigt på topp men jag får försöka ta nya tag imorgon.Får se vad jag hittar på då? För om jag orkar kanske jag ta och gör det jag hade tänkt göra idag, annars får jag skjuta upp det ett tag tills det känns bättre igen.


Men nu är det så nära att man nästan kan ta på det (sims 3 spelet) det kommer lite senare den här veckan och jag kan knappt bärja mig. Så jag har längtat, i över 6 månader och nu när det är mindre än 4 dagar kvar börjar det kännas rätt osurrealistiskt när man väntat så länge, att man knappt kan fatta att det snart ska äga rum. Men nu ska jag ta och smälta det lite men framför allt ta och avsluta min promenad nu hade jag tänkt.

Av Marie - 1 juni 2009 00:55

Den här veckan var det Brians tur att svara på fansens frågor. Hur det gick, och vad han svarade? Titta in klippet, vet jag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards