I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Marie - 2 juni 2009 19:19

Idag har jag inte gått särsilt långt men jag har dock tagit och städat, vilket inte var så värst kul. Men jag har planer på att läsa ut Hannibal - uppvaken, men det är bara ca 12 sidor kvar så det ska jag nog hinna med. Sen ska jag börja med en ny bok, som förmodligen kommer att bli En liten hattaffär på hörnet som man även kan ta och läsa på planet när man inte har något annat att göra. Sen ska jag vaxa benen och sitta i ett fotbad, om en stund, får se om jag passar på att ser en film under tiden? Annars har jag inte så mycket som ska göra klart idag, det finns säkert tusen saker som jag ska hinna med tills imorgon men det får jag ta då. Jag hoppas att jag har en bra dag imorgon, så att den är lite som det var idag. Men nu ska jag snart gå upp och sätta mig i ett fotbad, och titta på en film, men innan dess ska jag ta och vaxa benen. Hoppas jag har med allt, och nu kom jag på en sak till som jag måste göra innan filmen, jag måste ta och fika.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards