I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Marie - 8 juni 2009 18:16

Den här gángen var det Aj tur att svara pá lite frágor.

Av Marie - 8 juni 2009 17:54

Huu, idag är den varmaste dagen hittills, 30 grader. Jag var inne för en stund sen i Svenska Kyrkan, som rákar ligga pà samma gata som receptionen och tände ett ljus. Men vi börja dagen med att besöka djurparken, Palmitos Park, som hade allt fràn Orkiéer till fjärilar. Det var riktigt mäktigt att fá se örnar flyga fritt och kängrur ligga i skuggan och vila, men vi var inte där sá länge för det skulle hem och solas ocksá. Vilken inte jag gillar, men det har ni väl redan märkt? Men det finns en del att göra istället för att ligga i solen hela dagen. Nu är det ju inte heller mánga dagar kvar tills vi áker hem heller, men jag har i alla fall bada en gáng och det var igár, men det blev inte sà láng stund innan jag gick upp igen. Men man máste ta passa pá och fá lite sol, när man fár höra om vädret vi har hemma i Sverige just nu, med en hel del regn. Jag har ocksá lite lust att titta in till Tous när jag kommer hem, har fátt se en del här nere, företaget är spanskt men det är lite lättare att handla i Sverige. Annars kan man ta hem en del av Kanarieöarna i form av en planta. Jag tog och köpte en drakblodsträd, och jag hoppas att den ska trivas pà mitt rum och inte dör efter ett tag. Men nu ska jag ta och gá upp igen, och fundera pá vad mer jag vill handla hem för nágot? Annars kan jag spara en del av pengarna jag har kvar och áka hem och strosa lite förbi en smyckes affär som Tous när vi kommer hem? Jag fár se hur jag gör...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards