I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Marie - 13 juni 2009 23:08

Jag tog och gick en promenad i regnet (igen) idag, men det regnade inte lika kraftigt idag som igår för jag blev mindre blöt idag. Får se om jag tar och går en längre strecka imorgon? Svenska forskare har ju kommit framtill att kvinnor ska komma upp till 12 000 steg varje dag, det var nog manliga forskare som kom på den rönen. Eller var tror ni? Det är jättetråkigt att gå, och just nu orkar jag inte komma upp i så många steg per dag, jag går bara hälften ibland när jag går mina promenader ute för jag räknar inte det jag går inne.


När vi satt och väntade på att borda vårt plan mot Stockholm i onsdags så fick de som skulle till Oslo, fick vända tillbaka till Kanarieöarna igen. Det hade börjat brinna i ena motorn, vilket de släcker och de kan flyga hem på minst en mortor, men pga planet som störtade så vände de tillbaka istället. Kul att inte få komma hem och sova i sin egen säng.


 Jag ska nog ta och börja packa upp min packning lite smått, sortera det som ska tvättas och de som inte har används för att imorgon måste jag nog till att städa mitt rum, och då kan jag börja så smått att börja röja av lite innan jag blir alltför trött och hinner med att läsa några rader ur boken Tempelriddarens arv, som jag håller på att läsa just nu. Sen får jag se vad mer jag hittar på att göra imorgon?

Av Marie - 13 juni 2009 18:35


Han har en söt katt, men annars var det roliga frågor, allihopa som kom med under den här månaden. Lite senare kanske jag orkar skriva lite om idag också?

Av Marie - 13 juni 2009 00:34


Albumet är inte klart än, men Nick delar med sig av lite information om både den och annat som pågår i hans liv just nu. Kan knappt vänta tills albumet kommer ut, för jag är övertygad om att den kommer att vara bra. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards